=====================================
Zasady panujące na forum dyskusyjnym Nasze-Marzenia.eu
=====================================
Zasady panujące na forum dyskusyjnym Nasze-Marzenia.eu
=====================================
Gdzie ja trafiłem?
Witaj, Marzycielu! Nasze-Marzenia.eu to forum wielotematyczne, które umożliwia to, co zwykle umożliwiają fora - dyskusje na różne tematy. Jest ono utrzymywane z prywatnych środków jego właściciela, reklam oraz opcjonalnych datków od użytkowników. Członkostwo jest całkowicie bezpłatne! Wystarczy, że będziesz przestrzegał poniższych zasad. Gwarantujemy dobrą, ciepłą atmosferę ;-)
Czyli obowiązują tu jakieś zasady?
Tak. Rejestracja na Nasze-Marzenia.eu jest równoznaczna z akceptacją niniejszego regulaminu.
Zakładamy, że Netykietę i Konstytucję RP już znasz.
1. Tworzenie treści:
1.1 Narzędzie "Szukaj" służy do odnajdywania interesujących Cię tematów. Nie musisz umieć się nim posługiwać. Zakładając temat staraj się jedynie, by tytuł dokładnie określał, czego dotyczy. Jeśli Twój temat okaże się dublem, zostanie połączony z już istniejącym - to jest problem moderatorów, nie Twój.
1.2 Pamiętaj, że wszelkie linki można u nas umieszczać od 50 postów. Jeśli nie spełnisz tego warunku, Twój post / profil może zostać zmieniony / zbanowany przez członka ModTeamu bez dodatkowych ostrzeżeń. Miejscem, gdzie zawsze i bez konsekwencji możesz umieszczać dowolne strony internetowe, jest pole "Strona WWW" (dostępne w profilu).
Adnotacja dot. SPAMU: na forum funkcjonuje system ASA: ANTYSPAM Abuse System. Wszelkie przypadki SPAMU są zgłaszane do systemów antyspamowych oraz bezpośrednio do providera, co może powodować przykre konsekwencje m.in niemożność uczestniczenia w forach, które są zintegrowane z globalnymi banlistami, a także konsekwencje prawne wynikające z rozsyłania niezamówionej informacji handlowej i działania na szkodę serwisu, w tym kara grzywny w wysokości od 20 do 5000 złotych.
Jeśli chcesz zareklamować swój serwis na naszym forum - skontaktuj się z nami przez ten formularz.
1.3 Wszystkie treści tworzone przez użytkowników, w momencie wysłania (zapisania na serwerze) stają się własnością forum. Użytkownik może edytować treści umieszczane na forum przez pierwsze 24 godziny.
1.4 Nie tworzymy postów, których nie da się czytać albo które zamulają serwer (nadmiar kolorów, emotikon, zdjęć, obrazków, animacji) - takie posty będą usuwane, a użytkownicy będą - z większym lub mniejszym opóźnieniem - banowani.
1.5 Na forum akceptowany jest offtop (posty odbiegające od tematu) w granicach rozsądku. Rozstrzygnięcie, czy offtop może zostać w danym temacie czy też ma zostać wydzielony do specjalnego tematu należy do ModTeamu.
1.6 Obrazki w podpisach są dozwolone, ale tylko te wrzucone na http://up.cout.pl . Nie ma blokad na inne serwisy hostingowe, ale jeśli grafika będzie opóźniała wczytywanie stron nawet o 10 milisekund, to podpis zostanie całkiem zablokowany.
2. Ostrzeżenia:
- Naszego zdrowia pilnują użytkownicy z grupy ModTeamu. Są oni niechętni do wystawiania ostrzeżeń - raczej pomagają (czyt. banują). Jeśli nagminnie będziesz łamał Konstytucję, Netykietę (nie daj Boże zaczniesz spamować), to zareagują. Jeśli uważasz, że otrzymałeś bana niesłusznie, tylko Administrator może go ściągnąć - skontaktuj się przez ten formularz.
3. Przyjazny klimat
- Jak na każdym forum, tak i na tym znajdziesz osoby skrzywione psychicznie. Jeśli czujesz się urażony ich zachowaniem, masz kilka wyjść: przeboleć to, spróbować rozwiązać sprawę polubownie (np. poprzez PM), zignorować post użytkownika (przycisk ignoruj), zgłosić post wykrzyknikiem lub poprosić o radę Administratora. Prosimy nie zaczynać od tyłu - wykrzykniki są do zgłaszania SPAMu, a nie do zgłaszania problemów typu "ktoś mnie tu obraża".
4. Dane osobowe:
- Forum jest całkowicie anonimowe, więc nie udostępniaj nam swoich danych osobowych. Nie interesuje nas to. Jeśli jednak Ci się to zdarzy, Administrator przychyli się do prośby o usunięcie wszystkich postów zawierających Twoje dane osobowe. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz edytować / usunąć wszystkie dane profilowe (z zastrzeżeniem 1.3)
5. Zmiana Nicku (loginu):
Zmiana nicku jest możliwa tylko w kilku przypadkach:
- Użytkownik jest zarejestrowany krócej niż jeden miesiąc (jednorazowo)
- Użytkownik jest zarejestrowany dłużej niż rok (jednorazowo)
- Użytkownik jest moderatorem lub Marzycielem (jednorazowo)
- Jak Administrator ma dobry humor.
6. Usunięcie konta:
Możesz w dowolnej chwili samodzielnie usunąć swoje konto - w tym celu skorzystaj z zakładki "Usuń konto" w profilu.
====================================================================
Pamiętaj, że rejestracja i regularny udział w życiu forum otwiera Ci dostęp do wielu przywilejów. Oprócz kontaktu z naszymi użytkownikami masz możliwość wygrania atrakcyjnych nagród w okresowo organizowanych konkursach. Ponadto możesz zostać moderatorem i brać czynny udział w budowaniu Naszych-Marzeń. Serdecznie zapraszamy!
Regulamin wchodzi w życie z dniem 24 marca 2018.
Dodano punkt 1.6 - 31 marca 2018.
Dodano punkt 6 - 13 kwietnia 2018.
