Zaciekawił mnie opis filmu, więc chyba sobie zacznę oglądaćKejt22 pisze:Polecam Wentworth!
Seriale
- QueenDream
- Posty: 30323
- Rejestracja: 18 gru 2008, 19:08
- Imię: Aldona
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: Kraina Marzeń
Re: Seriale
-
- Posty: 3370
- Rejestracja: 22 cze 2009, 15:11
- Imię: Sylwia
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Seriale
Bogini Śmiechu pisze:Przez jakiś czas oglądałam nałogowo w kółko House'a, ale już mi minęło Chociaż dalej go lubię.
No i oczywiście moi kochani "Przyjaciele"- uwielbiam ten serial
Po za tymi dwoma to chyba żadnych innych nie oglądam.
Co do "Lost", to kiedyś oglądałam i mi się podobało, ale po pewnym czasie mi się znudziło...
A nie mogę na przykład patrzeć na seriale, typu "Barwy szczęścia", "Tylko mnie kochaj", itp.
Bogini Śmiechu pisze:Na pierwszy miejscu są u mnie Przyjaciele, a zaraz po nich Joey.
Z komedii lubię jeszcze 2 broke girls, obejrzałam wszystkie odcinki : D
Oglądałam Breaking bad i House of cards, ale potem zaczęło mi brakować na to czasu...
A, i jeszcze Miasteczko Twin Peaks- wciągnęło mnie, ale niestety nie udało mi się obejrzeć do końca.
Kiedyś uwielbiałam Z archiwum X, do tej pory pamiętam ten dreszczyk emocji przy oglądaniu, który towarzyszył mi jak byłam młodsza.
Z polskich seriali to tylko 13 posterunek ^^
A kiedyś nie lubiłam seriali... Dużo już obejrzałam i ciągle znajduję jakieś nowe, które nałogowo oglądam.Bogini Śmiechu pisze:Skończyłam oglądać wszystkie odcinki The Big Bang Theory, buuu. Czekam do września na 9 sezon ^^
Teraz jestem przy 7 odcinku Hannibala, pewnie obejrzę wszystkie sezony.
Muszę jeszcze skończyć Miasteczko Twin Peaks, Breaking bad i House of cards.
Ostatnio nawet porzuciłam książki na rzecz seriali.
Z ulubionych obejrzanych (poza wymienionymi w cytatach):
* HIMYM,
* Supernatural,
* Sherlock,
* Dexter,
* Lucyfer,
* Suits,
* Hoży Doktorzy,
* American Horror Story: Asylum,
* Jess i chłopaki,
* Chuck.
Teraz oglądam Limitless, a w kolejce jeszcze czekają: Gra o tron, Narcos, Wikingowie, Orange is the new black, Power i nowe odcinki Twin Peaks. (;
Re: Seriale
O własnie.. kolejny sezon wikingów jest..
Ale najpierw muszę nadgonić TWD
Ale najpierw muszę nadgonić TWD
Re: Seriale
No to masz trochę do nadgonienia, bo niedługo seriale wracają.marigot pisze:O własnie.. kolejny sezon wikingów jest..
Ale najpierw muszę nadgonić TWD
Mnie już tak nie ciągnie do seriali, w zasadzie to czekam tylko na Defenders, jak widzę jeszcze 9 dni.
Stranger Things dopiero pod koniec października.
A Fear TWD jakoś nie chce mi się ciągnąć, utknąłem w połowie 2 sezonu.
Tak więc w zasadzie to czekam na kontynuacje, TWD, Wikingów, The Expanse, Z Nation i Daredevila.
- Jaśmin
- Posty: 783
- Rejestracja: 18 kwie 2016, 1:01
- Imię: Cornèlia
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: Granada, ES
Re: Seriale
Ja wlasnie obejrzalam Ozark i teraz jestem pod koniec 13 reasons why (bardzo wciaga, mimo, ze na poczatku akcja jest bardzo wolna to caly czas jest budowane napiecie )
-
- Posty: 8625
- Rejestracja: 02 maja 2009, 21:11
Re: Seriale
O tak! Podbijam. Chociaż już 12 sezon trochę zaczyna denerwować. Ale 5 też wkurzał, a się później jakoś obronili.Bogini Śmiechu pisze:Supernatural,
To też, ale utknęłam w ostatnim sezonie. Wiem, co się wydarzy i obejrzałam tylko pierwszy odcinek. Nadrobię niedługo.Bogini Śmiechu pisze: Suits,
Lubię także "Bibliotekarze". Taka pierdółka, ale przyjemnie się ogląda.
"The walking dead", chociaż naciągnęli ten ostatni sezon niemiłosiernie.
Re: Seriale
Suicider, Z Nation jakoś mnie nawet nie wciągnął, po 2 odcinkach wyłączyliśmy...
Fear TWD, póki co oglądamy.. nawet nawet..
Myślę co by jeszcze warto było zobaczyć
Fear TWD, póki co oglądamy.. nawet nawet..
Myślę co by jeszcze warto było zobaczyć
- QueenDream
- Posty: 30323
- Rejestracja: 18 gru 2008, 19:08
- Imię: Aldona
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: Kraina Marzeń
Re: Seriale
Kejt22, właśnie już jestem na 4 sezonie Wenworth, serial super, tak się wciągnęłam, że nie raz oglądam z 3-4 odcinki na dzień, będzie mi smutno jak się serial skończy.
Re: Seriale
No to trochę się dziwię, bo 1 sezon jeszcze jest w miarę ,,realny'', potem są już ciekawe zombie twory.marigot pisze:Suicider, Z Nation jakoś mnie nawet nie wciągnął, po 2 odcinkach wyłączyliśmy...
Ale wiem, że to specyficzny serial więc nie każdemu przypadnie do gustu.
Ja zatrzymałem się na 3/4 drugiego sezonu i jakoś nie chce mi się wracać.marigot pisze:Fear TWD, póki co oglądamy.. nawet nawet..
Nie ma absolutnie żadnych szans z TWD, dla mnie ten serial jest nijaki i nielogiczny.
Ostatnia rzecz jaką pamiętam to jak Nick się uwalał w krwi i se poszedł.
Hataki fajnie mówią o tym serialu, Janusze Survivalu i wg mnie to pasuje jak ulał.
Ja ostatnio to tylko The Defenders, bardzo szybko pochłonąłem te 8 odcinków.
Jak dla mnie ciekawie to zrobili, nie nudziłem się. Iron Fist jak to on, specyficzna Jessica i przekonałem się do Luke'a. I Daredevil. Fajnie było znów na nich popatrzeć.
Re: Seriale
Drunk History – Pół litra historii - zapowiedzi są kozackie. Czekam aż Comedy Central wypuści pełny odcinek.
Re: Seriale
Suicider, podobno mają połączyć FTWD i TWD.. ale nie wiem kiedy
Re: Seriale
QueenDream pisze:właśnie już jestem na 4 sezonie Wenworth, serial super, tak się wciągnęłam, że nie raz oglądam z 3-4 odcinki na dzień, będzie mi smutno jak się serial skończy.
Miałaś jakąś ulubioną postać?
Btw. ma być kolejny sezon.
Re: Seriale
Też nie wiem, podobno jakieś postacie mają przejść między obydwoma serialami.marigot pisze:podobno mają połączyć FTWD i TWD.. ale nie wiem kiedy
Może to by uratowało FTWD. Nowy odcinek Żywych Trupów jak najbardziej na plus, choć mniej dramatycznie jak przy rozpoczęciu poprzedniego sezonu. Ale czekam niecierpliwie na niedzielę.
Teraz oglądam Z Nation, 4 sezon, i kurczę-nadal podoba mi się ta seria.
Stranger Things 2 ma dziś premierę, a Mr.Robot wystartował z 3 sezonem. Ale nie mam na niego czasu.
Jesień to taki czas seriali, za miesiąc Wikingowie.
- QueenDream
- Posty: 30323
- Rejestracja: 18 gru 2008, 19:08
- Imię: Aldona
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: Kraina Marzeń
Re: Seriale
Jak na razie jest to BeaKejt22 pisze:Miałaś jakąś ulubioną postać?
Generalnie zatrzymałam się na ostatnim odcinku 4 sezonu i jak na razie nie mam kiedy obejrzeć dalszych odcinków i na razie przestało mnie do tego serialu ciągnąć, pewnie jak już będę mieć więcej czasu dla siebie może się to zmieni.
Re: Seriale
Moją też Bea. Ale charakterek Franky też całkiem! Ja w sumie uwielbiam je obydwieQueenDream pisze:Jak na razie jest to BeaKejt22 pisze:Miałaś jakąś ulubioną postać?
Generalnie zatrzymałam się na ostatnim odcinku 4 sezonu i jak na razie nie mam kiedy obejrzeć dalszych odcinków i na razie przestało mnie do tego serialu ciągnąć, pewnie jak już będę mieć więcej czasu dla siebie może się to zmieni.
- QueenDream
- Posty: 30323
- Rejestracja: 18 gru 2008, 19:08
- Imię: Aldona
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: Kraina Marzeń
Re: Seriale
No, Franky jest też całkiem fajnaKejt22 pisze:Franky też całkiem
A kogo najbardziej nie lubisz?
Re: Seriale
Game of Thrones, House of Cards, Mad Men, Boardwalk Empire, Weed, House M.D. Nie oglądam zbyt wielu seriali bo niewiele mnie wciąga. Zamierzam zrobić jednak drugie podejście do Breaking Bad.
Re: Seriale
Nie jest tak, że kogoś jakoś specjalnie nie lubię. Myślę, że te charaktery tworzą całość i ten serial zasługuje na miano jednego z lepszych. Wyobrażasz sobie ten serial bez szanownej Ferguson albo Very bądź Elisabeth? Ja osobiście nie. Mogę jedynie rzec, że w pewnym momencie zaczęła irytować mnie Doreen.QueenDream pisze:A kogo najbardziej nie lubisz?
Uwielbiam Bea za to, że zawsze walczyła o to co było dla niej najważniejsze.
- QueenDream
- Posty: 30323
- Rejestracja: 18 gru 2008, 19:08
- Imię: Aldona
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: Kraina Marzeń
Re: Seriale
Kejt22, no w sumie ten serial bez tych czarnych charakterków nie byłby ten sam Masz rację.
Re: Seriale
Och, jak długo nie lubiłam seriali. Jednak mi się odmieniło. Rozkręcam się, lista na razie krótka, z czasem będą dochodzić nowe. Doba nie jest z gumy, a ja wolę oglądać maks 2 seriale, niż wszystkie naraz, bo potem mi się mieszają wątki (zwłaszcza jakbym się zdecydowała na seriale podobne gatunkowo).
* Wielkie kłamstewka - szkoda, że taki krótki (tylko 7 odcinków, to właściwie mini serial), ale może to i lepiej. Taki dramat z zabarwieniami komediowymi, trochę czarnego humoru i dużo perypetii głównych bohaterek. Lubię bardzo Reese Witherspoon i kibicuję jej od czasu Legalnej blondynki, więc nie mogłam przejść obojętnie obok Wielkich kłamstewek.
* Dexter - coś tam słyszałam na jego temat, więc spontanicznie włączyłam pierwszy odcinek i mnie zamurowało. Co za poziom! Obecnie jestem już po 5.- tym odcinku pierwszej serii i mogę powiedzieć jedno: meeega . Nie będę ukrywać, iż ujmuje mnie również uroda Michaela Halla.
* The Following - w sumie, to przerwałam oglądanie, bo byłam już na 2 odcinki 3. serii, ale potem mnie jakoś zniechęcił do siebie ten serial. Obiecałam sobie, że wrócę do oglądania, bo to taki kryminalny odmóżdżacz .
* Przyjaciółki - jeden z nielicznych polskich seriali na temat kobiet. Oglądam od pierwszego odcinka (czyli od 2012 roku) i jestem na bieżąco.
* Diagnoza - przez przypadek trafiłam, kolejny fajny serial polski. Może aż tak mnie nie wciągnął, co pierwsze wymienione dwa seriale, bo to jednak inny poziom, ale całkiem zgrabnie nakręcony. Dodam, że nie oglądałam wszystkich odcinków.
* Belfer - obejrzałam pierwszy odcinek 1.-szej serii oraz 4. odcinki 2-giej serii (jest już możliwe obejrzeć 5-ty, co rychło uczynię). Serial ze Stuhrem, kryminał, mroczny i posępny, a zarazem intrygujący. Czegoś takiego nie widziałam w polskim wykonaniu.
W najbliższych planach obejrzenie Ani, nie Anny.
* Wielkie kłamstewka - szkoda, że taki krótki (tylko 7 odcinków, to właściwie mini serial), ale może to i lepiej. Taki dramat z zabarwieniami komediowymi, trochę czarnego humoru i dużo perypetii głównych bohaterek. Lubię bardzo Reese Witherspoon i kibicuję jej od czasu Legalnej blondynki, więc nie mogłam przejść obojętnie obok Wielkich kłamstewek.
* Dexter - coś tam słyszałam na jego temat, więc spontanicznie włączyłam pierwszy odcinek i mnie zamurowało. Co za poziom! Obecnie jestem już po 5.- tym odcinku pierwszej serii i mogę powiedzieć jedno: meeega . Nie będę ukrywać, iż ujmuje mnie również uroda Michaela Halla.
* The Following - w sumie, to przerwałam oglądanie, bo byłam już na 2 odcinki 3. serii, ale potem mnie jakoś zniechęcił do siebie ten serial. Obiecałam sobie, że wrócę do oglądania, bo to taki kryminalny odmóżdżacz .
* Przyjaciółki - jeden z nielicznych polskich seriali na temat kobiet. Oglądam od pierwszego odcinka (czyli od 2012 roku) i jestem na bieżąco.
* Diagnoza - przez przypadek trafiłam, kolejny fajny serial polski. Może aż tak mnie nie wciągnął, co pierwsze wymienione dwa seriale, bo to jednak inny poziom, ale całkiem zgrabnie nakręcony. Dodam, że nie oglądałam wszystkich odcinków.
* Belfer - obejrzałam pierwszy odcinek 1.-szej serii oraz 4. odcinki 2-giej serii (jest już możliwe obejrzeć 5-ty, co rychło uczynię). Serial ze Stuhrem, kryminał, mroczny i posępny, a zarazem intrygujący. Czegoś takiego nie widziałam w polskim wykonaniu.
W najbliższych planach obejrzenie Ani, nie Anny.
Re: Seriale
No widzisz Dafne, mamy podobnie. Ja też nie przepadałem za serialami. A teraz wsiąkam w Grę o tron. Zdecydowanie moje klimaty no i duży plus za aktorstwo.
Re: Seriale
Mnie serial musi zaciekawić, jakoś sama z siebie rzadko czegoś szukam. Częściej mój facet zaczyna coś oglądać, a ja razem z nim. Tak było z Wikingami, Grą o tron i kilkoma innymi.
Znacie jakiś bardziej "babski" wart poświęcenia wolnej chwili czasu?
Znacie jakiś bardziej "babski" wart poświęcenia wolnej chwili czasu?
Re: Seriale
Spróbuj z Gotowymi na wszystko, nie powinno Cię zawieźć.miiuriel pisze:Znacie jakiś bardziej "babski" wart poświęcenia wolnej chwili czasu?
Albo klasyk- Seks w wielkim mieście.
U mnie się to zmieniło, acz musi być odpowiedni klimat i tematyka. Nie ukrywam, że gustuję raczej w kryminałach lub komediowo- obyczajowych w stylu Atypowego. Choć chętnie sięgnę też po Czystą krew z uwagi na Alexandra Skarsgårda.Gully Foyle pisze:Ja też nie przepadałem za serialami.
Re: Seriale
Dafne te znam, do tej pory na różnych programach się przewijają, ale to straszliwe tasiemce.
Czysta krew piszesz, widzę, że oglądałyśmy z tego samego powodu, aczkolwiek to nie bardzo mój typ, ale jest na czym oko zawiesić.
Widziałam, że wymieniłaś Wielkie kłamstewka jak tylko 7 odcinków, to chyba się za nie wezmę.
Czysta krew piszesz, widzę, że oglądałyśmy z tego samego powodu, aczkolwiek to nie bardzo mój typ, ale jest na czym oko zawiesić.
Widziałam, że wymieniłaś Wielkie kłamstewka jak tylko 7 odcinków, to chyba się za nie wezmę.
Re: Seriale
Dafne, Polecam Wentworth, orange is the new black. Poczytaj i powiedz czy Twoje klimaty ale z pewnością jest co oglądać.
Mnie za to drugi sezon serialu Belfer jak na razie zawodzi..
Mnie za to drugi sezon serialu Belfer jak na razie zawodzi..
Re: Seriale
Dziękuję, coś kojarzę, ale już mam pełną głowę od seriali, jednak na pewno się zapoznam z Wentworth . Przepadam za klimatami kryminalnymi, gdzie jednak występuje nutka komedii czy satyry. No taka proza życia, jednak przywdziana w zbrodnie czy inne przestępstwa i ściganie psychopaty. Ale bohaterowie muszą mieć to "coś", bo jakoś The Following - kryminał jak się patrzy - mnie zanudził i zniechęcił przez to, że po pewnym czasie stał się parodią samego siebie. Bo jak inaczej nazwać nagłe zmartwychwstanie bohatera, którego się ktoś pozbył w poprzednim sezonie? No właśnie...Rachel pisze:Dafne, Polecam Wentworth, orange is the new black. Poczytaj i powiedz czy Twoje klimaty ale z pewnością jest co oglądać.
Za to Dextera bardzo polubiłam, taki przyjemny, acz momentami bardzo ciężki serial. Obecnie mam przerwę w oglądaniu, gdyż natłok wydarzeń mnie sparaliżował i muszę złapać dech. Widziałam co się zdarzyło w końcówce 4. sezonu - toż to nie do pomyślenia! Jako fanka stanowczo prostestuję. [zresztą youtube jest zapchany wręcz od filmików z tego finału, ludzie generalnie nie byli zadowoleni, więc jak kogoś to ciekawi, to może dowiedzieć się o co chodzi, bo nie będę spoilować]
Za to pierwszy i drugi sezon to jest coś (potem, niestety, już tak bardzo nie wciąga jak na początku)
A co do Wielkich kłamstewek, mi się bardzo podobały, w sam raz na krótki seans serialowy.
No i Belfer - te dwa sezony są tak różne od siebie, że ciężko je porównywać, ale gdybym miała wybierać który ciekawszy, to chyba pierwszy.
Re: Seriale
Trzynaście powodów to serial, który zdecydowanie najbardziej chciałabym na ten moment obejrzeć.
Re: Seriale
A ja polecam Taboo, świetny klimat wiktoriańskiego Londynu i Tom Hardy w roli głównej
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości