| Witamy na Forum Wielotematycznym, Marzycielskim |
|---|
|
Załóż konto już dziś a na pewno nie pożałujesz! |

Master Jedi pisze:, zresztą nie miałam z kim jeździć.
ja na przykład pojechalam na obóz nikogo nie znając, własnie także dla poznania nowych ludzi
Nie widzialaś tez takiej opcji ? 

później to przeszło i jeździło się na jakieś kolonie organizowanie przez OHP albo kościół.

InfernalTear pisze:Cóż... ja się nie pochwalę żadnym świetnym wspomnieniem, gdyż nigdy nie byłam ani na kolonii, ani na żadnym obozie.

Tristezza pisze:Gdy byliście dziećmi jeździliście na różne kolonie czy obozy? Jak je wspominacie? Dobrze się wtedy bawiliście?

ja tylko marzyłam o tym, by w któryś dzień się ponudzić. Więc trzeba było wybierać odpowiednie turnusy z ciekawymi programami.QueenDream pisze: i dodatkowo jest strasznie nudno.

) uważa , że obozy i kolonie są nudne. Mnie na przykład strasznie się podobaja. Jeżdżę na letnie i zimowe od czterech lat z osobami w moim wieku, których na początku w ogóle nie znałam, a teraz mam w nich przyjaciół i dobrych znajomych
. Ponadto na tych obozach nie ma nawet chwili na nudę cały czas coś się dzieje, a nawet jak nie ma żadnych wycieczek, to sami fajnie sobie organizujemy czas. Ja osobiście bardzo sie cieszę, że zaczęłam jeźdźic na obozy (szczerze to prawie zmusiłam rodziców, żeby mnie wysłali), bo dla mnie jest to po prostu świetna zabawa. Nigdy tez nie zapomne co się tam działo, no cóż normlnie na pewno nie było 

Ayla pisze:byłam dwukrotną miss kolonii
Ale pocieszam się tym, że tylko raz miałam styczność z takim konkursem 
Ayla pisze:Nauczyłam się samodzielności.
Ayla pisze:Zwiedziły i poznały rzeczywistość również bez mamy i taty, a z dziećmi.
Z jedną koleżanką, z takiej kolonii miałam kontakt listowny przez 5lat. Teraz przeszłyśmy na maile
Mieszka w Białej Podlaskiej i raz byłam u niej w odwiedzinach, a ona u mnie.
Zimno jak nie wiem co.. Spanie w namiotach, ciemno, słychać sowy, jakieś 'dzikie zwierzęta' (czyt. straszący Nas koledzy