Witamy na Forum Wielotematycznym, Marzycielskim

Witamy na Forum Wielotematycznym, Forum Marzycielskim, z nami nie będziesz się nudził.
Załóż konto już dziś a na pewno nie pożałujesz!
Śledź forum na bieżąco!

Czas na marzenia

Marzenia towarzyszą nam każdego dnia, ale czy warto marzyć? Czy w dzisiejszym świecie jest jeszcze miejsce i czas na marzenia?

Czas na marzenia

Postautor: styksu » śr 22 sie, 2012 19:29

Witajcie. Od jakiegoś czasu myślę o spełnieniu marzeń, czyli założeniu własnej działalności. Niestety nie jest to proste w naszym kraju, a dodatkowo jestem studentem. Rozumiem, że jest to być może porywanie się z motyką na słońce, ale chciałbym spróbować. Fundusz również mam ograniczony... do 10 tys. zł. więc rozpoczęcie typu pub, restauracja lub coś z wynajęciem lokalu odpada. I tu proszę Was o pomoc... szukam inspiracji, jak i również odważnego pomysłu. Mam kilka "na oku" ale nie chciałbym się z tym wyrywać. Czy słyszał ktoś, lub spotkał się z fajną firmą prowadzoną przez młodą osobę? Dodam, że chciałbym zacząć w dużym mieście, tam gdzie szanse są większe niż w małych miejscowościach. Z góry dzięki za pomoc :)
Obrazek
Najważniejsze jednak zalecenie brzmi: kobiecie pod żadnym pozorem nie wolno iść za mężczyzną do jaskini. Tę, która tam wejdzie, pochłonie zionący ogniem smok.
Awatar użytkownika
styksu
Marzyciel-Gaduła

Has thanked: 0 time
Have thanks: 0 time

Re: Czas na marzenia

Postautor: CzechThisOut » śr 22 sie, 2012 19:48